• KOŁO INFORMATYCZNE DLA KLAS 3
        • KOŁO INFORMATYCZNE DLA KLAS 3

        • 19.05.2021 22:14
        • Uczniowie klas 3 mają okazję uzupełnić i poszerzyć wiadomości z zakresu technologii informacyjnej na kole informatycznym.
           
        • Celem zajęć jest rozwój analitycznego i kreatywnego myślenia u uczniów oraz poznanie przez nich środowiska programowania.

          W ramach zajęć dzieci głównie programują. Poznają jego podstawy w języku ScratchJr. Program pozwala w sposób wizualny tworzyć gry, pokazy multimedialne, historyjki, muzykę. Zajęcia z ozobotem to działanie praktyczne poza komputerem, gdzie dzieci za pomocą kolorowych kodów na kartce papieru programują zadania, które wykonuje robot. Robot Photon natomiast wykrywa przeszkody, reagują na dźwięk, zmiany oświetlenia czy dotyk. Dzieci wykazują ogromne zaangażowanie w pracę i czują radość tworzenia.

          Efektem takich działań jest gra „Berek” stworzona przez Małgorzatę Słowińską z klasy 3b

        • Wróć do listy artykułów